Dlaczego warto reklamować firmę w Google? Specjaliści podają najważniejsze powody

Popularnych sposobów na promowanie biznesu online jest naprawdę wiele. Social media, blogi, portale aukcyjne, mailingi, fora... To dopiero początek wyliczanki, natomiast wszystkie te metody od wielu lat przebywają w cieniu wyszukiwarki Google, która oferuje reklamę organiczną oraz płatną przy pomocy kampanii Google Ads. Doświadczeni eksperci z AFTERWEB podpowiadają, dlaczego to właśnie usługa dostarczana przez amerykańskiego giganta powinna być największym źródłem pozyskiwania nowych Klientów w Twojej firmie. Sprawdź i postaw na efektywny marketing.

Dlaczego warto reklamować firmę w Google? Specjaliści podają najważniejsze powody

Google to największa wyszukiwarka na świecie – korzysta z niej kilka milionów Polaków!

Sekretem skutecznych działań marketingowych od zawsze były zasięgi, generowane przez Twoje źródło pozyskiwania Klientów. Wyszukiwarka Google na tym polu wypada wręcz doskonale. Tutaj warto przytoczyć rzetelne statystyki – około 89% globalnych internautów korzysta właśnie z usług dostarczanych przez hegemona ze Stanów Zjednoczonych. Wśród nich jest nawet kilkanaście milionów Polaków. Aż 96% naszej społeczności każdego dnia wertuje zasoby dostępne w Google. Co to oznacza dla przedsiębiorców? Pozycjonowanie stron internetowych oraz płatne kampanie Google Ads mogą wygenerować zdecydowanie największą liczbę partnerów biznesowych, którzy wykazują potencjalne zainteresowanie Twoją ofertą. Żadna inna platforma marketingowa nie może pochwalić się takimi liczbami.

„W celu wykorzystania milionowych zasięgów wyszukiwarki Google, musisz zadbać o widoczność prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa na pierwszej stronie z prezentowanymi wynikami. To tylko ona liczy się w rywalizacji o względy potencjalnego Klienta. Żaden z użytkowników nawet nie wertuje dalszych zasobów Google. Organiczna pozycja lidera lub wysoka lokata w sekcji płatnej stanowi dziś synonim liderów praktycznie każdej branży. W takiej sytuacji, maksymalizacją zysków oraz zwiększenie ogólnej renomy brandu jest na wyciągnięcie ręki. Dosłownie!”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Na pozyskiwanie Klientów z wyszukiwarki Google nie trzeba wydawać kroci

Tak, to prawda. Zestawiając pozycjonowanie stron internetowych oraz kampanie Google Ads z alternatywnymi sposobami na promowanie marki w sieci, można dojść do wniosku, że oferowane przez wyszukiwarkę opcje wypadają po prostu racjonalnie pod względem wydatków. Promocja w obu kanałach Google charakteryzuje się konkurencyjnymi budżetami oraz relatywnie wysokimi zwrotami z ponoszonych inwestycji. Warto zauważyć tutaj fakt, że w Google Ads reklamodawca otrzymuje możliwość samodzielnego decydowania o wysokości budżetu dziennego i miesięcznego. Także stawki CPC na poszczególnych frazach można ustalać indywidualnie.

Natychmiastowo lub długoterminowo. W wyszukiwarce Google działaj tak, jak Ci wygodnie

Ogromna elastyczność w marketingu małych bądź dużych przedsiębiorstw sprawiła, że Google uznawane jest dzisiaj za lidera promocji online. Możesz tutaj przecież postawić na pozycjonowanie stron internetowych, które gwarantuje długoterminowe korzyści w wyniku przebywania w TOP10 poszczególnych fraz kluczowych. Dotarcie do takiego miejsca to jednak kwestia czasem do kilku tygodni. Nie możesz tyle czekać? Uruchom jednocześnie kampanię Google Ads na takie same słowa kluczowe i pojaw się w płatnych wynikach wyszukiwania jeszcze tego samego dnia.